Česky Russian Polski
Breadcrumb navigation

Strona główna > Oferty pracy > Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Transportu

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Transportu

                                                                                                   

 

Firma Lorenc Logistic Polska poszukuje pracownika na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Dziale Transportu.

Gwarantujemy:

  • konkurencyjne wynagrodzenie w wysokości 6300zł brutto / 4600 zł netto.

  • zatrudnienie na umowę o pracę wraz z pakietem świadczeń ZUS odprowadzanych od całości pensji
  • premię wakacyjną – 1000 zł netto
  • premię świąteczną – 700 zł netto
  • dodatek stażowy wyskości 200 zł za każde przepracowane 2 lata w naszej firmie
  • pracę w systemie zmianowym: 6.00-14.00; 8.00-16.00; 10.00-18.00
  • darmowy posiłek w pracy
  • pakiet opieki medycznej

Wymagania:

  • znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie na pozomie min. B2
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra znajomość obsługi komputera

Nie zwlekaj i wyślij już dzisiaj swoje CV na adres: hr@lorenc-logistic.com.pl

 

Zapraszamy do odwiedzania naszego profilu na facebooku: Lorenc Logistic Polska.

 

 

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

 

Prosimy o dołączenie do CV poniższej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Firmę Lorenc Logistic Polska sp z o.o. moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."